نقد فيلم و سريال

درباره وبلاگ
موضوعات

نقد فيلم و سريال

اپل با مشاهده استقبال بی نظیر هواداران سریال see و 2 سریال دیگر را برای فصل 2 تمدید کرد

شنبه هجدهم 8 1398

اپل جمعه گذشته با راه اندازی Apple TV + وارد جریان پخش جریان شد و تعداد کمی از سریال اصلی را از جمله The Morning Show ، For All Mankind ، See و Dickinson و همچنین نمایش های زن و شوهر بچه ها به رهبری Snoopy In Space به نمایش گذاشت.


روزها بعد ، اپل به طور رسمی تمدید فصل 2 را برای رون مور For All Mankind ، ستاره دار Jason Momoa See تأیید کرد. و کمدی امیلی دیکینسون دیکینسون با بازیگر نقش هاییل استینفلد. آنها در حال نمایش هستند که به نمایش صبحگاهی می روند که یک سفارش دو فصل از بازی دریافت کرده بود. همانطور که گزارش دادیم ، برخی از نمایش ها در حال تولید فصل دوم آنها هستند. علاوه بر این ، کمدی مهاجران آینده شناسی اپل ، آمریکای کوچک؛ همچنین اعتقاد بر این است که درام کارآگاه جوان ، هیلد لیزیاک ، Home Before Dark نیز بی سر و صدا تجدید شده است.



بخشی از راهبردی است که اپل برای گرفتن فصل دوم بیشتر سریال های نوشتاری خود پیش از ناهار ، کمک می کند تا هزینه های خود را برای کاهش هزینه ها و نگه داشتن خط لوله اصلی اپل تی وی + از محتوای اصلی و جلوگیری از وقفه های طولانی کمک کند.


اپل مانند سایر سیستم عامل های SVOD داده های بیننده را منتشر نمی کند ، اگرچه منابع نزدیک به این شرکت چند بیت از اطلاعات را به اشتراک گذاشتند.


این منابع گفتند که کنجکاوی درباره مورد علاقه اپل به پخش جریانی از ابتدای جمعه در میلیون ها نمایش از نمایش های جدید ترجمه شده است.


علاوه بر این در کل بینندگان ، سطح نگهدارنده نیز دلگرم کننده بوده است ، به طور میانگین زمان صرف شده بر روی سکو توسط یک مشتری گفته می شود بیش از یک ساعت خوب است و اکثر کسانی که قسمت های اول را نمونه برداری می کردند نیز قسمت 2 و 3. (مدل معرفی شرکت اپل شامل انتشار سه قسمت از زمان عرضه است و هر جمعه قسمت های جدیدی دنبال می شوند.)


علاوه بر این ، منابع اعلام کرده اند که بازدید بین سه رقمی از جمعه تا شنبه و از شنبه تا یکشنبه افزایش می یابد.


گفته می شود که نمایش صبح ها ، برای همه انسان ها ، به طور مشابه به خوبی عمل کرده اند ، با اصل بچه ها ، به ویژه Snoopy In Space ، مخاطبان را نیز به خود جلب می کند. (سریال های کودکان اپل نیز دارای سفارشات چند فصل است.)


براساس داده های ListenFirst ، اپل جمعه گذشته با نمایش های Morning Show و For All Mankind ، شماره 1 و No.3 بیشترین گفتگو را داشته است.


باید توجه داشته باشیم که اشتراک سالانه رایگان Apple TV + در خریدهای سخت افزاری جدید اپل گنجانده شده است ، که یک دوره پیش نمایش رایگان 7 روزه برای صاحبان ابداع اپل و پیش نمایش رایگان 2 قسمت برای هر کس دیگر وجود دارد. این آخر هفته آینده اولین آزمایش واقعی خواهد بود برای اینکه چند بیننده که اولین قسمت ها را تماشا می کنند ، برای تعداد بیشتری از آنها باز می گردند و چه تعداد از کسانی که از آنها در تبلیغات پیش نمایش رایگان نمونه برداری کرده اند ، به مشترکین پولی تبدیل می شوند.


(0) نظر
X